2013-09-18 09:04:45
Hafta İçi ibb

İBBSpor Nedir Neden Vardır?

Şu belediye takımları neden vardır,

Niçin, niye, ne diye?

Aynı sorular, biliyorum ama işte farklı sorularmış gibi soruyorum belki bir yanıt bulurum?

Hangi sebepten ötürü varsınız futbolda hacılar? 

Spor aşkı mı?

-Geçelim.

Futbola hizmet mi?

-Yemezler.

Memleket meselesi mi?

-Hadi oradan!

Genç futbolcu yetiştirmek mi?

-İnandırıcı değil.

Transfer mi? Geniş anlamda TRANSFER... TransFER... TRansfer... Nasıl yazarsan yaz t r a n s f e r işte...

Bazı iddialar var bunlar ve İBB için:

Şu kadar bütçe, şu kadar borç ve şu kadar buharlaşan para...

Belediye-futbol sarmalında buharlaşan paralar konusu aşinası olduğumuz ve eski bir şeydir...

Peki biz bu akşam deli Bütçeli İBB ile ne yaparız?

Gerçekçi bir yorum mu istiyorsunuz?

Şahsen tek puana razıyım.

Ortada bariz bir kadro farkı var ve rakip fizik olarak da bizden güçlü görünüyor.

Adamlar zaten deplasman kuşu gibi. Tribün baskısı dediğimiz şey onların pek umurunda olur mu? Bizim takımı motive etmesi için de oyunda diri kalmamıza bağlı olacaktır o tribün atmoferi. 

Tolgahan toy bir kaleci gibi davranmaktan vazgeçmeli. Nasıl becerecek bilmem.

İzzet heyecena gelip de risk filan almamalı. Bakın işte, 3-0'dan maç veriyorduk. Şakaya gelmez bu işler...

Tuna ve Merthan mümkün olduğunda düz ve sağlamcı olmalı. Top şişirme denen çapsızlıktan uzak durmalı.

Berk yaşının gücünü kullanmalı.

Marco, takıma daha çok uyum sağlamış olması umuduyla, pas trafiğine müdahalede ve oyunu yönlendirmede hep etkin olmalı.

Ömer, performansına bu maça özgü de olsa bir güç takviyesi yapmalı ki 90 dakika oyunda aktif kalmalı.

Talha için zaten güvenimiz tam. Ama yapacakları konusunda önü yeteneğiyle hep açık olan bu futbolcumuzdan neden daha çok şey beklemeyelim. Gol de atmalı...

Samican, tecrübe işini hemen halletmeli ve daha çok sorumluluk almalı. 

Ergin Keleş o 3 golün bir tesadüf olmadığını göstermeli.

Tiago sakatmış. Dilerim atlama haberdir. 

Rahman oynarsa, yetti ulan deyip takıma bir katkı koymalı.

Ümit oynarsa bu takımda ben de varım, demeli.

Ve

Yasin forma giyerse, bu maçta puan almak gibi bir ihtimalimiz söz konusu olamaz, hatta 4-0'lık bir başka Orduspor faciası yaşanabilir bu akşam itibariyle... Bırakın ilk 11'i Yasin genel kadroda olmamalı, A2 dahil...

Ama deyin Hocalar... 

Böyle gider bu yazı...

Yani?

Hakikaten zor bir maç bu maç ve puan için dilek ve temennilerden öte bir üst düzey mücadele olmalı...

Not:

Turbeyler, akşam 17 itibariyle

Adanaspor Meydanında toplanıp stada topluca geçecektir.

Dikkat çekeriz, toplanma yeri,

Adanaspor Meydanı...

Yazar: Editor