2014-07-08 10:36:50
buyurun buradan yakın

Al Sana Bir Özür Yazısı

Bir tane il başkanı çıkmış, Akp Adana il başkanı, bildiğin inciler saçmış. Haddini epeyce aşarak, Adanalılar hanesine bir borç yazacak kadar da pervasızlaşmış. Bre, derler adama, veya Başbakanın dediği gibi “Ulan”…

Açıklamayı alalım şuraya sonra devam edelim:

“Maalesef Adana bu zamana kadar hepimizin mensubu olduğu, hepimizin bir şekilde bir zamanlar hizmet verdiği, bayrağını taşıdığı AK Parti’ye gerekli ilgi ve teveccühü göstermedi. Türkiye genelinde yüzde 50 ve üzerinde oy alırken maalesef Adana’da bundan önce yapılan seçimlerin tamamında AK Parti’ye verilen oy sayısı maalesef yüzde 42, yüzde 43’leri geçmedi. Yani Adana’nın AK Parti’ye borcu var. Daha da önemlisi Adana’nın sayın başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan’a bir borcu var. Özür dilememiz gerekiyor.”

Bir: O partinin mensubu sizsiniz, biz değiliz, önce kendi adınıza konuşmayı öğreniniz.

İki: Kurumlar ve kuruluşlar içinde, bizim taşıyacağımız bayrak Adanaspor bayrağıdır, Akp bayrağı değil.

Üç: İlgi ve teveccüh göstermedik, siz o ilgi ve teveccühü belli bir kitleden bir şekilde “aldınız”, biz ona besin zinciri diyoruz ve sandık organizasyonu diye ekliyoruz.

Dört: Adana’da aldığınız o oy bile çok fazla… Ben hala anlayamıyorum güzelim Adana’dan size sizin dediğiniz kadar oy nasıl çıkıyor; emsalleri içinde en yoksul, ekonomik çelişkisi en fazla olan, en işsiz, kredi kartları en çok patlayan, hiç hizmet alamayan, yok sayılmış, şehrin futbol takımı bir final maçında Başbakanın mahalle takımına yem edilmiş bir Adana’da size bu kadar oy nasıl çıkar? Çıkmaması lazımdı oysa…

Beş: Yani hacı, Adana’nın Akp’ye oy borcu filan yok, hatta oy alacağı var sizden. Neyse, bize uzak Allah’a yakın olun, biz o alacağımızdan da vazgeçeriz.

Altı: Daha önemlisi, Adana’nın sayın başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan’a herhangi bir borcu yok! MuhteremHem nasıl bir özgüvendir o? Oralarda yeni olmalısınız...

Adanalılar kusura bakmasın, Kasımpaşa neticede bizim mahallemiz, diye bir Başbakana hiçbir Adanalının hiçbir borcu yoktur.

Yedi: Başbakanın şu 12 yıllık süreçte, Adana ilgisizliğinden ve Adanaspor-Kasımpaşaspor şampiyonluk maçından dolayı Adana’ya büyük bir özür borcu vardır.

Sekiz: Ha, o özrü de istemiyoruz, yukarıda gereğini yazdık.

Dokuz: 10 Ağustos’ta oyumuzun Başbakana gitmeyeceği kesin bir şey, onu söyleyebiliriz. Ve yiğit Adana’dan %80’e varan bir karşı oy bekliyoruz, sonucun buna çok yakın olacağını da göreceksiniz, 12 Eylül referandumunda (ve seçimlerde) teslim olmayan Adana yine teslim olmayacaktır size.

On: Adanalılar adına öyle konuşulmaz, böyle konuşulur!

Yazar: Editor