2012-03-20 06:50:26
hemfikir

Adil Ol Sayın Hocam, Kendin İçin Değil, Adanaspor İçin,

Temalı Bir Yazı 

 

  • Kuzen, ne oldu lan, iki gündür çıkmıyor sesin soluğun.
  • Sorma gitsin. Keyifsizim.
  • Ne oldu ki?
  • Şimdi Hacivat Karagöz oynamaya gerek yok emmoğlu, sebebi biliyorsun.
  • Bir de senden duymak istiyorum belki.Tadım yok!
  • O ne lan kuzen! Tavra bak! Oğlum ben mi yapıyorum kadroyu böyle artistleniyorsun! Git Hocana sitem et.
  • Vay! Kaybedince benim hocam oldu ha?
  • Her lafıma muhalif olan sensin. Ne oldu, geldin mi kinetik enerjilere?
  • Sokturma kinetik enerjine!
  • Hani küfür filan yoktu. Ne bu haller?
  • Öyle!
  • Konuş oğlum konuş, rahatlarsın.
  • Ne konuşacağım yahu! Bu teknik direktörlerin var ya, alayı üç beş bilgiyle gidiyor. Buna kanaat getirdim sonunda. Bildikleri üç beş taktik, ettikleri dört beş laf, o kadar!
  • Bana bunlarla gel kuzen. Bak şimdi aynı lisanı konuşmaya başladık.
  • Bunların futbolu bildikleri bile tartışılır.
  • Bence de! Ne demişti Mourinho, sadece futbol bilen bir teknik adam cahildir, diye. Bunlarda o bilgi bile meçhul asker anıtı. Adamlar kendi futbolcularının özellilerini çözmekten aciz. Sen şimdi örnek de istersin.
  • Gerek yok, ne diyeceğini biliyorum, ama sen yine de söyle.
  • Yani gerçekten bilgili ve tecrübeli bir hoca Rahman’ın sahada hiçbir icraata imza atamadığını görür. Çok tutuyorsa onu, takım galipken rakibi bozsun diye sahaya sürülür. Sonra Barbaros! Yahu ne iş yapar takımda? Bilen, anlayan beri gelsin. Yani birinden kurtuluyoruz, öteki geliyor başımıza sorun olarak. Bu arada has futbolcular faili meçhul olup gidiyor.
  • Evet, şimdi de Talha diyeceksin.
  • Dedim bile! Yahu ötekilere tanıdığı şansın onda birini tanısaydı şu çocuğa elinde zırh gibi bir adam olurdu.
  • Sen bak, bu hoca kalırsa tutar seneye bu çocuğu ilk önce elden çıkarır.
  • Mümkündür. Zira adamın ufku bir maça bile arada bir yetiyor. Yeni sezonu görmesi bu manada sürpriz olur. Düşün bre, Onur Demirtaş’ı arar oldum inan olsun! Misalen…
  • Valla bilmiyorum emmoğlu! Bu hafta bence, haddim olmadan diyorum, Rahman ve Barbaros acilen kızağa çekilmeli. Hatta Mbilla da bekleyebilir kenarda. Yerlerine kim oynar diye sorarsan Burak derim, Talha derim, Fevzi derim, o golü burnunun ucundan kaçırmasına rağmen Okan derim, çünkü ayarı almış takım için oynamaya başlamış gibi görünüyor bana. Ne bileyim yahu! Canım fena sıkkın bu sebepten.
  • Haklısın, ne diyeyim? Bak kuzen, bu akşam ben de sana bir ayar vereyi o zaman. Gider iki tek atarız bir yerde.
  • Bak şimdiden geldim kendime.
  • Hesaplar da benden!
  • Hadi gidelim öyleyse.
  • Ağır gel oğlum! Akşama dedik.
  • Heyecanlandım da.
  • Beleş olunca!
  • Ayıp oluyor ama emmoğlu!
  • Şaka lan kuzen!
  • Vira o zaman!

 

Yazar: Editor