2012-05-05 12:35:10
kesik kesik

Acaba?

Dün akşamdan beri sayfaya giremiyordum. Ulan dedim kendime yoksa sayfa gitti mi? Tırsmadım değil. derken sabah M Abi, ile görüştük telefondan, Başbakan Adana’ya gelecek diye senin sayfa gitmiş olmasın, dedi. Hay bin kunduz! Tırsıyordum korktum: ))

Gitti mi binlerce günün on binlerce içeriği! Paniklemeye teşne halim kurdu mu bir komplo teorisi!

Neyse, değilmiş.

Olağan bir bakım arasıymış ve zaten sayfayı da kimsenin iplediği filan yokmuş; )) Haddizatında fazlaca iplenmemek de makul bir şeymiş.

 

Böylece geçiyorum bu günü de arkadaşlar.

Kazasız belasız; ))

Yazar: Editor